מאמרים – איך עושים טיפולי פנים?

אתי וולףבשנים האחרונות חלו לא מעט שינויים בעולם הקוסמטיקה. קל הרבה יותר לאבחן תופעות שונות שפוגעות בעור הפנים וישנן שיטות רבות לטיפול גם בתופעות אלה וגם באחרות. השימוש בלייזר מאפשר הגעה לשכבות העמוקות של העור, אלה שבהן בדרך כלל מתחילים להתפתח דברים שונים ובזכות הלייזר אפשר לבצע טיפולים עמוקים במיוחד. כיום הטיפולים מותאמים גם לגברים וגם לנשים ובעצם הם מבוצעים בהתאמה אישית לכל מטופל או מטופלת. יש את הפעולות השגרתיות שבדרך כלל לוקחות חלק בטיפול פנים אבל יוחלט לגביהן רק לאחר אבחון מלא ומדויק של העור.

חשוב מאד לדעת שטיפול פנים אינו רק טיפול קוסמטי, כי אם יש בו הרבה מאד אלמנטים של רגיעה ושלווה לגוף ולנפש. בדרך כלל הטיפול מתבצע בחדר שקט, תוך השמעת מוזיקה נעימה ורגועה. מתבצע אבחון של עור הפנים, של הסוג שלו של תופעות שצריך לטפל בהן או כתמים ונגעים שונים שצריך להעלים או לטשטש. עד שלא מסתכלים אל תוך העור פנימה אי אפשר לדעת מה לעשות במהלך הטיפול ורק לאחר שהוא מתחיל יכולה המטפלת המנוסה להחליט מה הכי כדאי ולנכון לעשות כדי לסייע.

מה חשוב שיהיה חלק מטיפול פנים?

כאמור, למרות שצריך להתאים טיפולי פנים באופן אישי לכל מטופל או מטופלת – יש בדרך כלל פעולות שגרתיות שתהיינה חלק מכל טיפול וטיפול. 

להלן חלק מפעולות אלה:

  • ניקוי עמוק של עור הפנים בעזרת פילינג.
  • מריחה של חומרי טיפוח מזינים ובריאים, כאלה שמחלחלים אל תוך השכבות העמוקות ביותר.
  • סילוק תאי עור מתים שמעכירים את המראה וגורמים לעור להיראות מקומט וזקן.
  • סילוק שיער מיותר מהפנים, כזה שעלול להפריע למראה.
  • טיפול נקודתי בנגעי עור, נימי דם, כתמי פיגמנטציה או אקנה בהתאמה לעורו של המטופל.

מה חשוב לדעת על טיפול פנים?

ראשית, חשוב מאד שלא לוותר על ביצוע הטיפול אצל מטפל או מטפלת מוסמכים ומיומנים בלבד. ההתאמה האישית של מה שצריך לבצע גם כן חשובה מאד ובמידה ולמטופל יש תלונות או תחושות לא נעימות – חשוב שהמטפלת תדע על כך כבר בתחילת הטיפול. מומלץ להגיע לטיפול כשיש מספיק זמן עבורו בלי לחץ, לכבות את הטלפון הנייד ולהשאיר ככל האפשר בצד את המחשבות היומיומית אודות השגרה, המשפחה והעבודה. יש חשיבות גבוהה להירגעות מוחלטת לפני הטיפול והוכח שזה משפיע לטובה על תוצאות הטיפול.

חשוב לשים לב שבוחרים מטפלת מנוסה ומיומנת, שיש לה המלצות רבות ועושה שימוש בטכניקות חדישות ומתקדמות. אתי וולף היא בדיוק אשת המקצוע המתאימה לטיפולים אלה. טיפולים מתקדמים וחדשניים בשיטות מוכחות ומדויקות שיכולות לסייע לכל אחד ואחת. לאחר טיפול פנים אצל אתי אפשר להיות בטוחים שנמצאים בידיים טובות ונאמנות ושתוצאות הטיפול ייתנו את אותותיהן למשך זמן רב לאחר הטיפול.

אתי וולף – טיפולי יופי ואסתטיקה

איפור קבוע

אנטי אייגינג

טיפול פנים

הסרת שיער

אתי וולף קוסמטיקאית מקצועית
אתי וולף קוסמטיקאית מקצועית
תוכן עניינים